Första inlägget, välkommen!

Tja,

Då har jag öppnat min blogg, ni kommer säkert se några ändringar i designen eftersom.

Nu när ni ser på den här bloggen så ställer ni säkert frågan: Vad är det här för blogg?

Som svar på den frågan:
Jag skapade den här bloggen för att jag brinner för allt inom multimedia. Ordet multimedia är en kategori som innehåller allt som vi kan se inom media dvs text, bild, video, animation, ljud och även hårdvara (datorer, kom ihåg att exempel en mobil räknas som en dator)

I dagens samhälle så kan det vara svårt att hålla sig uppdaterad inom det nyaste för att tekniken går så snabbt framåt, därför skapade jag den här bloggen för att hålla mig och er andra uppdaterad inom multimedia.


Kommentarer
Postat av: Erik

Ser bra ut, keep the good work up!

2008-10-04 @ 01:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0