Film: Wanted

Handling:
Wesley Allan Gibson är en vek, hypokondrisk 25-årig revisor vars liv är händelsefattigt och trist. Men när hans far mördas, upptäcker han att han bär på krafter han aldrig ens drömt om. Han kommer in i en hemlig grupp av lönnmördare där han utvecklar sina övermänskliga superkrafter. Med hjälp av skickliga lärare förvandlas Wes Gibson till en mördarmaskin som utplånar de personer som måste försvinna för att hålla världen i shack.

Huvudkaraktärer:
James McAvoy - Wesley Allan Gibson
Morgan Freeman  -   Sloan
Angelina Jolie   -  Fox

Betyg: 7/10
Jag tycker att filmen var spännande, lagom humor, snygga effekter och väl igenomtänkt. Jag gillar handlingen i filmen och att Angelina Jolie är med i den :). Men dock så får den minus för att ibland gå för snabbt igenom visa scener, hoppar över viktiga saker i storylinen som jag tycker borde vara med.

Övrig information:
Längd:  1 tim 55 min 
Genre:  Äventyr, Action

Kommentarer
Postat av: Jesper

Riktigt tung film!

2008-10-07 @ 05:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0